Smart+ Platform Teşvik Teklifi (Maliyet Sınırı/Minimum ROAS/Hedef ROAS)

Son güncelleme: December 2025

TikTok, Smart+ kampanyaları yayınlayan reklam verenlere sınırlı süre için geçerli bir teşvik ("Teşvik") sunuyor. Bu kampanya, uygunluk kriterlerini karşılarsa ancak belirli edinme başına maliyet (CPA) veya Minimum ROAS limitlerinin altında kalırsa farkın bir kısmını aynı reklam hesabında kullanılabilecek reklam kredisiyle karşılıyoruz.


Bu Teşvik ile Smart+ kampanyalarına öğrenme fırsatı vermeyi ve öğrenme aşamasında Smart+ kampanyalarında daha az sıklıkta değişiklik yapılmasını teşvik etmeyi amaçlıyoruz. Bu Teşvik aynı zamanda, TikTok reklam çalışmalarınızda yüksek performans elde etmenin en etkili yolunun Smart+ kampanyaları olduğu konusundaki inancımızı da destekliyor.


Bu teşvik programına katılarak aşağıdaki şartları kabul etmiş olursunuz. TikTok; uygunluk durumunu belirleme, kendi takdirine bağlı olarak reklam kredisi sunma veya Teşvik teklifini herhangi bir zamanda geri çekme hakkını saklı tutar.

Uygunluk kriterleri

Teşvik programına uygun olmak için kampanyanızın teklif kapsamındaki dönem boyunca aşağıdaki kriterleri karşılaması gerekir. Teklif kapsamındaki dönem, kampanyanın etkinleştirildiği günden itibaren ilk üç gündür.

Kategori

Gereklilik

Kampanya türü

Smart+

Amaçlar

Web Dönüşümleri, Uygulama Tanıtma (Android veya iOS Kampanyaları) ve Potansiyel Müşteri Bulma

Teklif Stratejisi

Maliyet Sınırı, Minimum ROAS veya Hedef ROAS

Bölgeler

Dünya geneli (TikTok Reklam Yöneticisi kullanıcı arayüzünde belirtildiği gibi)

Süre

Reklam grubu ilk gösterimden itibaren en az art arda 3 tam gün boyunca yayınlanmalıdır.



Örneğin: İlk gösterimini 1 Kasım saat 14.00'te alan bir kampanya için teklif kapsamındaki dönem 1 Kasım'dan 4 Kasım'a kadar devam eder.

Dönüşüm hacmi

Reklam grubu, teklif kapsamındaki dönem boyunca en az 15 dönüşüm elde edilmesini sağlamalıdır.

Düzeltme sınırı

Teklif kapsamındaki dönemde yapılacak düzeltmeler şu koşulları karşılamalıdır:


Teklif: ≤ 1 reklam grubu


Hedefleme: ≤ 1 reklam grubu


Kreatif: Sınırsız


Bütçe:

- Smart+: Sınırsız

- Yükseltilmiş Smart+ Deneyimi (sadece Maliyet Sınırı ve MinROAS): Şu düzeltmeler kampanyanın/reklam grubunun platform teşvik teklifine uygunluğunu engelleyecektir: kampanya bütçesinin azaltılması, reklam grubu bütçesinin azaltılması, reklam grubu minimum bütçesinde herhangi bir düzeltme yapılması.


Kampanya durumu

Kampanya, teşvik teklifinin kapsamındaki dönem boyunca yayında kalmalıdır. Aşağıdaki senaryolar teşvikin kullanılabilirliğini etkileyecektir:


- Kampanyayı duraklatma veya silme

- Yetersiz hesap bakiyesi

- Tüm kampanya kreatiflerinin reddedilmesi

Performans limitleri

Maliyet Sınırı reklam grupları: İlk 3 gün için gerçek toplam Edinme Başına Maliyet (CPA), Maliyet Sınırı teklifinizin 1,2 katından fazla olmalıdır.


Minimum ROAS/Hedef ROAS reklam grupları: İlk 3 günün gerçek harcaması, minimum ROAS teklifinize göre hedef harcamanızın 1,2 katından fazla olmalıdır.

Şartlar ve Koşullar

Kampanyalar ve reklam grupları TikTok'un Ticari Hizmet Şartları'nı, Reklamcılık Şartları'nı, Reklam Politikalarını, Topluluk Kuralları'nı, Markalı İçerik Politikası'nı ve diğer geçerli şartları ihlal etmemelidir.


Teşvik tutarının hesaplanma biçimi

Yakında otomatik kampanya bütçesinin farklı reklam grubu teklif tutarlarını desteklemesiyle birlikte teşvik hesaplaması, uygulama ve potansiyel müşteri hedefleri için reklam grubu düzeyine geçecektir. Satış hedefine yönelik teşvikler kampanya düzeyinde kalacaktır.

Kampanya Türü/Akışı

Hedef

Reklam Grubu Düzeyinde Hesaplanır

Kampanya Düzeyinde Hesaplanır

Otomatik kampanya bütçesi (CBO): Yükseltilmiş Smart+ Deneyimi

Uygulama

Evet

Hayır


Potansiyel müşteri

Evet

Hayır


Satış

Hayır

Evet

Otomatik kampanya bütçesi (CBO): Smart+

Uygulama

Hayır

Evet


Potansiyel müşteri

Hayır

Evet


Satış

Hayır

Evet

CBO dışı (tüm akışlar)

Tüm hedefler

Evet

Hayır

Teklif Stratejisi

Formül

Örnek

Maliyet Sınırı

(Gerçek CPA - Maliyet Sınırı teklifi) x Dönüşümler

Maliyet Sınırı EBM teklifi: $10


Gerçek EBM: $18


Dönüşümler: 25


Reklam kredisi: ($18 - $10) x 25 = $200

Minimum ROAS/Hedef ROAS

Beklenen Harcama - Gerçek Harcama

Beklenen harcama = Dönüşüm değeri/ROAS teklifi

Minimum ROAS/Hedef ROAS teklifi: 2


Dönüşüm değeri: $100


Gerçek Harcama: $80 (ROAS 1,25)


Beklenen Harcama: $100 / 2 = $50


Reklam kredisi: |$50 - $80| = $30


Reklam kredisi ödemesi ve kullanımı

Teşvik kapsamında verilen tüm reklam kredileri doğrudan TikTok reklam hesabınıza yatırılır. Teşvikin durumunu, ilişkili reklam grubunun "raporlama görünümünden" veya "Araçlar" sekmesinde yer alan "Ödeme" bölümünden kontrol edebilirsiniz. Reklam hesabına reklam kredisi eklendiğinde TikTok Reklam Yöneticisi'nde (TTAM) de bildirim alırsınız. Reklam kredileri, aynı reklam hesabındaki yayında olan reklamlar için kullanılabilir, para birimi olarak çekilemez veya reklam hesapları arasında aktarılamaz ve TikTok Reklam Kredisi Şartları'na tabidir.


Olağan dışı davranışlar, dolandırıcılık veya TikTok Ticari Hizmet Şartları, TikTok for Business Reklamcılık Şartları, TikTok Reklamcılık Politikaları, TikTok Topluluk Kuralları ve geçerli diğer hizmet koşullarının ihlallerini tespit etmemiz hâlinde TikTok, reklam kredisini geri alma hakkını saklı tutar. Bu Teşvik'e katılarak TikTok Reklam Kredisi Şartları'nı kabul etmiş olursunuz ve TikTok'un size verdiği reklam kredilerinin Teşvik şartları ile Reklam Kredisi Şartları'na tabi olduğunu onaylamış ve kabul etmiş olursunuz.